Түркістанда қала көшелерін жарықтандыру жұмыстары жүйелі түрде жүргізілуде. Түркістан қаласында тұрғындардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету және қолайлы орта қалыптастыру мақсатында көше жарықтандыру жүйесін жетілдіру жұмыстары тұрақты түрде атқарылып келеді.
Қазіргі таңда қала аумағында 37 302 жарықтандыру нүктесі жұмыс істейді. Оның ішінде, ішкі орам көшелеріне 450 дана шам орнатылған. Барлық шамдар заманауи, энергия үнемдейтін технологиялармен жабдықталған.
Сонымен қатар қазіргі уақытта 30 көшеде жаңа электр шамдарын орнату және жарықтандыру желісін орнату жұмыстары қарқынды түрде жүріп жатыр.
Жарықтандыру желісі автоматтандырылған жүйе арқылы басқарылады. Көшелердегі шамдар кешкі 17:00-да қосылып, таңғы 07:00-де өшіріледі. Бұл қала тұрғындарының түнгі уақытта қауіпсіз қозғалуына, қоғамдық тәртіптің сақталуына және қала келбетінің жақсаруына оң әсер етеді.
Алдағы уақытта қаланың инженерлік инфрақұрылымын жаңарту аясында жарықтандыру желілерін кезең-кезеңімен жаңғырту, қосымша нүктелер орнату жұмыстары жалғасын табады. Сонымен бірге тозығы жеткен электр бағаналарын ауыстыру шаралары да қолға алынған.
Қалалар тұрғысынан көптеген элементтер (табиғи-гуманитарлық құрылым, тарихи-мәдени, әртүрлі іс-шаралар және т.б.) саралауды қамтамасыз ете алады. Осыған байланысты көптеген ұқсас элементтерден құралған бейне (қаланың бейнесі) ұғымы кездеседі. Қала бейнесі қарастырылып отырған қаланың қалай қабылданатынына байланысты ұғым ретінде сипатталады. Қалалардың адамдар алдында қалай қабылданатыны маңызды болды, ал имидж қала дамуының ықпалды факторы ретінде орнықты.
Бұл бағыттағы жұмыстың негізгі мақсаты – қаланың брендинг процесінде қала имиджіне әсер ететін элементтердің рөлін бағалау. Зерттеуде сауалнама әдісі қолданылды. Іске асыру Түркістан қаласында жүргізілді. Түркістан қаласының имиджі элементтерінің сәйкестік айнымалылары, қаланың инфрақұрылымы мен қызметі, қалалық қызмет көрсету және қоғамдық көзқарас, тарихи-мәдени мұра және оны қабылдаудың кіші критерийлері арасында оң және маңызды байланыстар анықталды.
Қалалық брендинг саласы брендингтің танымалдылығы мен нарықтағы үлесінің өсуіне байланысты зерттеушілердің айтарлықтай назарын аударды. Брендинг бойынша халықаралық және ұлттық зерттеулер экономикалық даму, қаланы басқару және қалалық маркетинг сияқты тақырыптарды зерттеді. Ақпараттық технологиялардың кең қанат жаюынан туындаған жаһандану құбылысы соңғы кездері қоғамның әр саласына еніп, қарқын алды. Тиісінше, бизнес, елдер және қалалар бәсекелестік күшейіп келе жатқан жаһандық ландшафтта күшті бәсекелестермен бәсекеге түседі. Осы ортада өркендеу үшін қалалар өздерін тауар ретінде ғана емес, сонымен қатар бренд ретінде де көрсетуі керек. Айқын имиджі мен сәйкестігі бар бренд құру заманауи қалалар үшін басты мақсат ретінде пайда болды және қала әкімшілері осы брендинг тұрғысынан көзқарастарды дамытуға бейім.